logo
+421 904 932 034 | bestfish@bestfish.sk DOPRAVA ZDARMA NAD 50€ Sledujte nás na

F.A.Q - Najčastejšie kladené otázky

1. Čo znamená "dostupnosť" pri tovare? 

"Dostupnosť" pri tovare znamená to či máme tovar na sklade alebo ho na sklade nemáme. Na stránke môžete vidieť aj "dostupnosť: 1-2 dni", také niečo označuje kedy vieme mať tovar na sklade. Neznamená to, že vy budete mať tovar doma za 1-2 dni.

2. Ako sa dostanem najrýchlejšie do podkategórií? 

Najrýchlejšie ako sa viete dostať do podkategórií (ak pri danej kategórií nejaké sú), je cez šípku, ktorá je pri kategórií. Na tú je potrebné kliknúť a uvidíte všetky podkategórie, nemusíte tak zbytočne blúdiť produktmi o ktoré nemáte záujem.  

3. Ako môžem filtrovať produkty? 

Produkty môžete filtrovať v každej jednej kategórií cez tlačidlo "filter produktov". Ak kliknete na "filter produktov", rozbalí sa Vám možnosť vybrať si produkty podľa Značky (výrobcu) alebo v niektorých iných kategóriách aj podľa veľkosti produktu prípadne tomu čomu je produkt určený. Napríklad v kategórií "filtre do akvária" môžete produkty filtrovať aj podľa veľkosti Vášho akvária. 

4. Čo ak nenájdem to čo som hľadal? 

Ak ste nenašiel to čo ste hľadal, NEZNAMENÁ to, že tento produkt nepredávame, len ho nemáme v ponuke. Stačí ak nám napíšete na email - bestfish@bestfish.sk alebo nás kontaktujete cez "Online Chat okno", ktoré nájdete v ľavom dolnom rohu alebo nám zavoláte na telefónne číslo - 0904 932 034 a my Vám povieme či daný tovar vieme objednať a kedy by ste ho mohli dostať. 

5. Je cena tovaru konečná? 

Cena tovaru v detaile produktu je konečná. Avšak k cene tovaru sa ešte pripočítava cena poštovného a dopravného, ak ste prekročil sumu €50 máte dopravu zdarma (ak nie je uvedené inak). Cena tovaru sa môže vo výnimočných prípadoch meniť, no to Vám musíme oznámiť a vy s cenou musíte súhlasiť. Určite sa nestane to, že v objednávke vidíte cenu €60 a ak k Vám príde kuriér s balíkom od nás popýta si od Vás sumu €65. Sme firma, ktorej ide o SPOKOJNOSŤ zákazníkov, preto môžete byť v kľude. 

6. Aký spôsob dopravy a platby si môžem vybrať? 

Ako spôsob dopravy si môžete vybrať z troch ponúk - Kuriérska spoločnosť GEIS, kuriérska spoločnosť DPD alebo Slovenskú poštu

Ako spôsob platby si možete vybrať z ponuky - platba dobierkou, platba prevodom a pripravujeme pre Vás aj platbu kartou online. 

7. Kde zistím cenu dopravy a platby? 

Cenu dopravy a platby zistíte buď v košíku pri výbere spôsobu dopravy a platby alebo si prečítajte náš článok "Doprava a platba".

8. Do koľkých dní mi príde balik? 

Balík k Vám príde do 1 dňa od odoslania kuriérskou spoločnosťou GEIS alebo DPD a 1-3 dni ak ste si vybrali Slovenskú poštu

9. Čo sa stane ak mi kuriér prinesie balík a ja nebudem doma? 

Ak ste si pri preprave zvolili kuriérsku spoločnosť Geis alebo DPD, môžete sa dohodnúť s kuriérom na doručení v iný čas, alebo na inú adresu. 

POZOR! Ak ste si zvolili Slovenskú poštu a balík neprevezmete bude balík uložený na najbližšej pošte. 

10. Posielate balíky aj do zahraničia? 

Áno balík vieme poslať aj do zahraničia no momentálne iba do Českej Republiky. V prípade, že máte záujem a neviete vytvoriť objednávku, hneď nás kontaktujte.

11. Môžem si u Vás prevziať tovar osobne? 

Áno tovar si u nás môžete prevziať osobne na kamennej predajni Aqua-Služby, Mirka Nešpora 29 Prešov. Ak si chcete tovar prevziať osobne musí byť uhradený vopred. 

12. Môžete zmeniť prepravcu? 

Áno môžeme meniť prepravcu. Napríklad ak ste si objednali 2x krmivo pre psov a jedno balenie váži 15kg, nebudeme Vám posielať takýto balík cez Slovenskú poštu, keď to vieme odoslať výhodnejšie pre Vás ale aj pre nás cez spoločnosť Geis. 

13. Kde sa môžem prihlásiť/odhlásiť na odber noviniek? 

Ak sa chcete prihlásiť na odber noviniek - stačí ak pôjdete na úvodnú stránku a do políčka "získajte aktuálne ponuky a novinky" zadáte svoj e-mail, ktorý používate. Prípadne ak si objednávate u nás tovar pri predposlednom bode máte zaškrtnuté políčko "chcem dostávať novinky", ak políčko necháte zaškrtnuté, budete od nás dostávať novinky. 

Ak sa chcete odhlásiť z odberu noviniek - stačí ak nám napíšete e-mail "chcem sa odhlásiť z odberu noviniek" a do správy napíšete e-mail na, ktorý už nechcete dostávať novinky. Prípadne ak si objednávate u nás tovar a nechcete dostávať od nás novinky tak pri predposlednom bode odškrtnite políčko "chcem dostávať novinky" a žiadne novinky Vám od nás nebudú chodiť. 

V prípade, že ste tu nenašli práve tú Vašu otázku: 

Jednoducho nás kontaktujte. alebo využite online chat okno. 

 

Sledujte nás na sociálnych sieťach, prihláste sa na odber noviniek a buďte vždy v obraze čo sa práve deje nové či už v akvaristike alebo v rybolove. Tak Vám neunikne žiadna novinka. 

Sledujte naše videá a články.

 

 

 

 
Za účelom prispôsobenia obsahu a reklám, analýzy návštevnosti a poskytovania funkcií sociálnych médií využívame súbory cookies.